woensdag 6 april 2016

#kimonotop #salmesewingpatterns

DSC_0582
Salme top

Ik heb, na de 'Simplicity 2594', een nieuw favoriet patroon ontdekt. Dit is de 'kimono top' van 'Salme Sewing Patterns'. 
DSC_0581

Met zijn aangeknipte mouwen, mouwboorden en halsbeleg bevat het patroon een luttele 6 patroononderdelen en zit het in 1, 2, 3 in elkaar. Hulp bij het naaien van de mouwen vind je hier.
Salme top
Salme top

De kleuren in deze 'Painting Morale' van 'Art Gallery Fabrics' zijn helemaal mij. Volgende keer probeer ik wel een iets lichtere stof te gebruiken. Dat zal het soepel doorvallen van het bloesje ten goede komen. Maar al bij al een leuke eerste kennismaking met dit patroon.
Salme top
Salme top<

23 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi, ook helemaal mijn ding! Helaas kan ik zo'n dingen niet naaien, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de stof geweldig voor het model, het doet mij een beetje aan Bobo Choses denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk. Ik kende het ook nog niet dus... pin pin pin. Ik hou van dingen die lekker los zitten onder de oksels. Okselvijverproof :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik vragen hoe de maten vallen? Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er inderdaad mooi en comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een práchtig topje, wauw !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stof!! Heel leuke top, altijd wel eens fijn tussendoor, iets met weinig patroondelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig! Bedankt voor de inspiratie, dit mooie patroon kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de kimonodress liggen, maar de moed ontbreekt me om het af te printen en te plakken ... Heel mooi bloesje (grote fan van de omslag ad mouwen), maar zal idd nog mooier doorvallen in een lichtere stof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, ik ga eens kijken naar dat patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bloes! Zowel de stofkeuze als het model valt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, ik hou van die aangeknipte mouwen! En een prachtige stofkeuze trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een héél mooike!! bedankt om dit voor ons te testen :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen