dinsdag 4 augustus 2015

happy nature to nurture

happy nature to nurture

't Ziet er niet uit, zo'n überschattig dekbedje zonder baby'tje. Het baby'tje in kwestie moet nog geboren worden, een dezer, elk moment nu. Als meter to be kan ik het kleintje volop verwennen met zelfgemaakts. Hopelijk bezorgt dit dekbedje het baby'tje vele zoete nachten.

Ik maakt het dekbedje uit één orka paneel van de 'Happy Nature 2' collectie van Bambiblauw. Het paneel meet 70 op 140 en ik hoefde enkel aan de onderkant van voor- en achterkant een extra 'onderstoplapje' te naaien om het perfect van afmetingen te maken voor een wiegdekbedje.
happy nature to nurture

De stof is een 100% katoen met satijnbinding, waardoor ze heel soepel en zacht aanvoelt. Minder dan dat willen we niet voor ons metekindje, nietwaar.
happy nature to nurture
happy nature to nurture

Jullie hebben van mij nog een foto tegoed. Eens het 'zover' is. Zo eentje om bij weg te smelten.

13 opmerkingen:

  1. Ik smelt nu al! Wat een geweldig schattig dekbedje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk al volkedig uit naar de smelt-foto, maar 't is nu al schoontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Spannende dagen. Het metekindje zal verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon dat dekbedje, aftellen nu tot dat kleintje komt om hem\haar vervolgens rot te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh... laat dat kleintje en bijhorende foto maar komen, ik hou zo van verse boelekes... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa, ik wacht nu al op die wegsmeltfoto. Zo'n mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, geweldig mooi! met zo'n wegsmeltbabytje erbij zal het nog veel mooier zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat hé meter Isabelle! Ik kreeg ondertussen het goede nieuws van de mama. Een kanjer van een baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een leuk idee om met het paneeltje te doen. En verwen je metekindje maar goed!

    BeantwoordenVerwijderen