zondag 24 juni 2012

Jacob

Jacob with matching shoes

Ziet toch eens hoe überschattig. Om op te eten.
U herkent het broekje ongetwijfeld aan de typische vouw in de pijpen.
Wat een geweldig patroon is dat toch, die Jacob broek.
Jacob

Ik hou van de snit van  broek, de brede pijpen, het mooi aansluitende poepke, de zakjes...
Het mag dan wel een jongenspatroon zijn, deze broek staat mijn dochter geweldig.

De stof komt van In Den Beer. 
Het patroon stamt van uit het Van Katoen tijdperk. Echter. Aanhoort dit nieuws. Het patroon van de Jacob broek is vanaf nu terug te koop in haar fantastische 'zonenpatronenwebshop'.  
Ik kan het alleen maar aanbevelen. De lijvige foto-geïllustreerde handleiding loodst je stap voor stap doorheen het ganse maakproces. Wat een verademing tegenover de karige uitleg van de Knippie of de Burda. Het wordt echter nog beter. 
Zit je toch strop of heb je een vraag, dan kan je hier om hulp vragen. Wat een luxe.

Het was moeilijk om Roos voor een foto weg te slaan van haar bezigheid.
Jacob
Jacob
Jacob en Roos

Toch deed ze, als een volleerd model, alles wat ik vroeg zonder haar ogen van haar boek te halen. 
Jacob en Roos
Jacob en Roos

38 opmerkingen:

  1. prachtige kleuren... Broekje staat haar inderdaad heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig patroon, geweldige broek, geweldige kleur, geweldig model en het mag ook gezegd: wauw die schoenen! Hier liggen nog twee geknipte Jacobs klaar, ik zal er direct eens aan beginnen!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel, heel mooi! Die schoentjes hebben we hier ook :-) prachtig met die broek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, super mooi ! Je hebt alles tot een prachtig geheel gecombineerd. En wat een topmodel !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doet mij weer eens beseffen dat ik dringend die Jacob broek eens moet maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die broek en die schoentjes gewoon 1 woord = wauw !!! Die kleur is zo leuk en dat patroon is echt geslaagd.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw chique seg. Het broekje staat haar prachtig. En zo'n mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is, zonder dollen, de mooiste Jacob die ik ooit zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat lief...schattig...:O)

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar seg, dat is echt superrrmooi!! Wat gaat je dochter toch weer beeldschoon gekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superschattig die broek in combinatie met die schoentjes.

    Heeft ze Wally trouwens gevonden? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie broek en een heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het hier mooi geworden op je blog!
    Zalig die broek, zo stijlvol. Geweldig met die schoentjes eronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kleur!!
    en inderdaad überschatig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooo mooi! I ♥ het totale plaatje én je nieuwe blogjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig broekje, geweldig met die schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha. Lekker eigenzinnige dochter met een mooie broek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. FAntastisch broekje! En hele leuke schoentjes aan de voetjes van een heel mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor! En die nieuwe tuin is het ideale decor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig!! Wat een kleurenspektakel!!
    Ik neem me voor om Tuur op 3 september in een Jacob naar 'de grote' school te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk! Mooie broek en knappe dochter! Ik hou van dat kleurtje :)
    Ik heb het patroon ook gekocht en heb hier een zoon en een dochter, dus gaat zeker nog van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop stiekem dat die Jakob ooit ook in grotere maten (lees: voor mezelve) verschijnt...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maar zo een schoon exemplaar!

    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schoon! Welke maat heeft Roos aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze draagt hier de jaar (ze wordt 5 in februari). Maar die begint nu te klein te worden. Tijd voor een maatje groter.

      Verwijderen
  25. Welke maat? Ik heb een magere 3'5 jarige ( 4 in maart).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo tof om u gisteren tegen het lijf te lopen!
    Groetjes Hendrikje

    BeantwoordenVerwijderen