zaterdag 17 december 2011

Oh zo zacht bomendekbed

Bomendekbed

Cyber Monday. Een dag om in uw agenda te markeren. 
Cyber Monday is de eerste maandag na Black Friday. En  Black Friday is de dag na Thanksgiving Day. Ik leerde dit allemaal van haar. Interessant? Nee?...volg dan nog even. Black Friday is in Amerika de start van het kerstaankopenseizoen waarbij met heel wat kortingen wordt gegoocheld. Cyber Monday is de online tegenhanger; een dag waarop online shops met gigantische kortingen gooien. Ook de Amerikaanse stoffenwebshops doen hier volop aan mee. Aha, nu wordt het interessant hé.
Ik hield in de aanloop van Cyber Monday dan ook nauwlettend deze site in het oog...klaar om mijn slag te slaan. Want True Up.net geeft, naast een kijk op nieuwe stoffen, wekelijks een overzicht van alle stoffenwebshops waar kortingen te rapen vallen.

Deze shop gaf een korting van maar liefst 40%. Het moment om dat stofje in te slaan dat ik al zo lang op het oog had, maar dat aan 16$ per yard toch een beetje boven mijn budget lag...toch als ik er 6 yard van nodig heb. 40% korting is all it takes om mij dan over de streep te trekken. En zo bestelde ik 3 yard bomen en 3 yard bijhorende stippen. Voor een dekbed.
Ik zeg U, die stof is zooo zacht. IK wil daar ook in slapen
Bomendekbed
Bomendekbed

Ik naaide er, hoe kan het ook anders als paspeladdict, 7 meter paspel tussen. En tegenwoordig stik ik die paspel nog eens door op de goede kant van de stof. Da's puur uit luiheid...ik heb daar namelijk geen zin in: telkens die paspel weer netjes strijken als dat dekbed gewassen is.
Bomendekbed
Bomendekbed
Bomendekbed

Roos was superblij. Ze zal aan iedereen zeggen dat haar mama dat gemaakt heeft. Zo dankbaar, dat kleine meisje!
Bomendekbed
Bomendekbed
Bomendekbed

40 opmerkingen:

  1. Een fiere dochter, en terecht! Daar zou ik ook wel willen onderkruipen, zo mooi. Roos haar bloesje ligt hier bij mij ook in de kast. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. v-r-e-s-e-l-i-j-k schoon!!! Echt, waw! En bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de tip, ik ga meteen een kijkje nemen in dat stoffenwalhalla.
    Want die bollen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg mij nu wel af, hoe gaat dat 'zaken doen' met Amerika? Naar betalen toe bedoel ik. En duurt het lang voor je je pakketje krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi! En nu moet ik toch ook eens paspelband gaan uitproberen, ziet er zoveel mooier uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ge hebt alle recht om fier te zijn. En merci voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig stofje!

    ik ga even neuzen op die site...
    dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stofjes zijn inderdaad prachtig! En jouw paspelkwaliteiten zijn ongeëvenaard.
    Is het dan een dekbed dat ze ook op een groot bed kan gebruiken? Of toch niet? Anyway, goed dat je gisteren toch nog wat hebt kunnen naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, fantastisch! Daar zou ik ook wel onder willen slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie stof! Goede keuze ook voor een dekbed. Fijn hoor, zo zacht, warm en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee dit is echt ongelofelijk mooi! Zo'n dekbed zou ik zelf ook willen hebben. Bedankt voor de supertip!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stofjes waren zeker het wachten waard. Knap dekbed, knappe dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie overtrek..en wat een mooi bed!...waar is dat te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi!! En die laatste foto, hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. past super moi bij elkaar die stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik voel de zachtheid, moet zalig zijn!!! prachtige stof! Wat een motivatie met zo'n dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Dezustervan, die bollen vind je nog bij Fabricworm denk ik...in reklaam ;).

    @Kaatje, ja: paspel rocks!

    @Storm, betalen doe ik met Paypal. Is in 1, 2, 3 in orde. En het duurt tussen 5 dagen en 2 weken eer het pakje in je bus steekt. Wel zorgen dat ze je stof in een flat rate enveloppe versturen, anders heb je gegarandeerd douanekosten aan je been.

    @Oon, merci zeg! Het dekbed is 110 op 160...voor een juniorbedje dus. Binnenkort gaat haar voeteneinde naar beneden en dan past het dekbed perfect (nu is het nog te groot). En zolang ze er dan in past, laten we het bed op die grootte. ZO heeft ze meer plaats over in haar kamertje.

    @Nadine, het bed is een meegroeibedje uit de IKEA. Je kan beide einde naar recht zetten of plat leggen...zo groeit het bedje mee. 't Is ondertussen wel al 8 jaar oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh, mosterdgeel en groen, toevallig ook mijn lievelingen. Heel schoon, héél schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super leuk dekbed. En die paspelband eraan maakt het echt AF.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie bomenstof!En gij hebt er moed op,zo'n heel dekbed...maar gelijk hebt ge,met zo'n blij gezichtje achteraf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh, geweldig schoon! Dochter én dekbed, uiteraard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het schoonste dekbed ooit. Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldig mooi dekbed! Echt heel schoon! geeft meteen zin om doke te gaan doen :-)

    Dat doet mij eraan denken dat ik hier thuis ook stof en paspel heb liggen voor een klein dekbed voor bent, maar ben er nog niet toe gekomen. 't zal voor 2012 zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een feest om daar te mogen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooi! Er zouden écht wat bredere stoffen moeten bestaan hé, dat we dat ook voor ons beddeke kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig dekbedovertrek. Heel slim dat je die tijdens cyber day hebt gekocht zeg! Ik zou willen dat ik zo handig was.

    BeantwoordenVerwijderen